niedziela, 15 listopada 2015

Ogłoszenie!

Wiem, dawno mnie tu nie było... szczerze? Zapomniałam? Sama nie wiem... ktoś chyba mi powiedział, że to beznadziejne... więc dałam sobie spokój... dzisiaj z ciekawości weszłam... nie sądziłam, że ktoś czytał to... A jest ktoś jeszcze? Jeśli tak chętnie do tego wrócę.. już od jakiegoś czasu się nad tym zastanawiałam.. ale jakoś tak.. no sama nie wiem... Ktoś jeszcze w ogóle tu zagląda? Jeśli tak, zacznę z tym od nowa.. potrzebuje nowego kopa.. Ostatnio ze wszystkim zawalam :( Jeśli ktoś tu jeszcze czasem zagląda dajcie mi jakiś znak.. Przepraszam was :(

2 komentarze:

  1. jasne że zagląga, to jest boskie i nie przejmuj się wszystko ci się ułoży ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc w ten weekend no nie wiem czy dam radę, ale w przyszły już na pewno, obiecuję, że coś się pojawi :)

      Usuń